Tvåkanten Sommarmeny – kampanj

Restaurng Tvåkanten – har funnits på Kungsportsavenyn i Göteborg sedan 1986. Tvåkanten är ett ställe där man trivs och umgås. Med ljusare interiör och värme i detaljerna har Tvåkanten skapat ett vardagsrum för möten och god vällagad mat. Uppdraget – En kampanj för Tvåkantens nya sommarmeny i samband med att kocken Andres Dahlbom gästspelade. Zynk producerade såväl bild som text och grafisk utformning. Kampanjen gick som helsida i dagspress och som DM-utskick.

ThyssenKrupp Ny Hemmabana – etableringskampanj

ThyssenKrupp Materials Sverige –  är ett dotterbolag till den världsledande industrikoncernen ThyssenKrupp. Det svenska bolaget säljer specialstål till ledande svenska industriföretag.Uppdraget – ThyssenKrupp Materials Sverige etablerade nytt försäljningskontor i Stockholm. I samband med invigningen, bjöds det in till en festlig kväll på Solvallatravet. Zynk tog bl.a. fram ett inbjudningskort som skickades ut till kunder och prospects i Stockholm och mälardalsområdet.

ThyssenKrupp Viktigt Meddelande – lanseringskampanj

ThyssenKrupp Materials Sverige –  är ett dotterbolag till den världsledande industrikoncernen ThyssenKrupp. Det svenska bolaget säljer specialstål till ledande svenska industriföretag.Uppdraget – När ThyssenKrupp Materials Sverige, efter många års frånvaro, åter skulle etablera ett kontor i Skåne tog Zynk fram en massiv lanseringskampanj. Kampanjen gick på stortavlor i Malmöområdet i samband med kick-off fest med inbjudna kunder och prospects. Dessutom fanns DM-enheter och annonser med i mediamixen.

ThyssenKrupp en del av svensk industri – varumärkeskampanj

ThyssenKrupp Materials Sverige –  är ett dotterbolag till den världsledande industrikoncernen ThyssenKrupp. Det svenska bolaget säljer specialstål till ledande svenska industriföretag.Uppdraget – Varumärkeskampanjen "en del av svensk industri" för ThyssenKrupp, skapades för att förstärka medvetenheten av ThyssenKrupps närvaro i landet och som inbjudan till ett tätare samarbete för optimerade stållevernser. Kampanjen fanns med i stort sett all kommunikation från ThyssenKrupp Materials Sverige. Annonserna gick i fackpress.

Tvåkanten – Det Goda Mötet annonskampanj

Restaurng Tvåkanten – har funnits på Kungsportsavenyn i Göteborg sedan 1986. Tvåkanten är ett ställe där man trivs och umgås. Med ljusare interiör och värme i detaljerna har Tvåkanten skapat ett vardagsrum för möten och god vällagad mat. Uppdraget – En annonskampanj för Tvåkanten som mötesplats. Zynk producerade såväl bild som text och grafisk utformning. Kampanjen gick som helsida i fack och dagspress.

Visutech – annonskampanj Se Skillnaden

Visutech – grundat 1988, är en koncern med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Huvudkontoret är beläget i Göteborg. Visutech är med sitt nära samarbete med HP en av de största leverantörerna på den nordiska marknaden när det gäller digitala produktionslöningar för den grafiska branschen.Uppdraget – En annonskampanj för HP-Indigos digitala tryckpressar, med huvudargumentet att digital offset är lönsamt i jämförelse eller som komplement till traditionellt offsettryck. Kampanjen gick som enspaltsannonser, som täckte hela ytterkanten på en följd av högersidor i grafisk fackpress.